poniedziałek, 10 czerwca 2013

Niebieski jako jeden z ulubionych kolorów i nie codzienny prezent ...

Post napisany po 22.00 , nie chcesz nie czytaj i nie oglądaj obrazków :)



Ktoś mi napisze pewnie , że jestem nie normalna jak skończy (o ile skończy:)) czytać ten post :)
Aleee , pojawiają się u Was posty o prezentach, zakupach,kosmetykach,ciuszkach,żelach intymnych, o mydle , powidle i drucie. Napiszę troszkę inny post niż zwykle,ja :)

Jak wiecie, w sobotę miałam swój wieczór Panieński :) dziękuję Ci Kasiu za wspaniałą organizację i prezent który będzie bohaterem głównym dzisiejszego posta ;-)

Oto jaki prezent sprawiły mi dziewczynki


Nie spodziewajcie się recenzji :P to już by była chyba lekka przesada :) Chciałam się tylko pochwalić :)
Miał być jeszcze Pan , i się striptizować ale wycofał się w ostatnim momencie. 
Jednak wolę niebieskiego kolegę na baterie niż gołego Pana :)
Dziewczynki jednak obiecały , że na 1 rocznicę ślubu w nagrodę wezmą mnie do klubu z męskim striptizem, okeeej.

Niebieski kolega przyjmuje aż 4 bateryjki AA. wibruje, kręci się, wygina i posiada w sobie 16 metalowych kulek które każda z osobna kręci się i drga. Faajne.Do tego jest żelowy :D

Pierwszy raz mam styczność z czymś na baterię. Śmieje się ,że jak przyszły mąż będzie w pracy to się przyda, M. pracuje na nocki :D

Wiedzą ,że lubię niebieski. Na dowód czego pokażę Wam moje buciki ślubne , które właśnie rozchadzam, bo do ślubu zostało 12dni ! ajć :)




czujecie się zgorszone ?:P

45 komentarzy:

  1. haha ostry wpis :D dziewczyny wiedzą, co uszczęśliwi przyjaciółę :D
    oo nietypowo, niebieskie pantofelki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja BARDZO żałuje, że nie mogłam być :( za rok to odbije :P i zatańczę razem z tym Panem :P

    prezent :x przyda Ci się :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę,że odbijesz! może uda się wcześniej niż za rok :)

      Usuń
  3. grunt ze prezent sie podoba, ale i tak załuję, że nie wsyztsko wyszło jak chciałam ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. hahahahahahaha ja dostałam podobny na 21 urodziny :D tylko bardziej wypasiony,z perełkami w środku i w ogóle :) liczyłam na recenzję,no ale cóż :D
    butki nie w moim guście :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten też ma perełki - jakby kuleczki czy coś tam w środku które wibrują, kręcą się i cholera wie co jeszcze :)

      Usuń
  5. o matko ja na początku nie zaczaiłam co to jest :D niech Ci służy jak najdłużej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Raczej rozbawione :D Normalna rzecz jakby nie było haha ;)
    A butki są przeurocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ skąd! Hi, hi, niezły prezent Ci koleżanki sprawiły, najważniejsze to wspaniała zabawa, a prezent może się i przyda... przyjemne z pożytecznym, a Twój przyszły mąż pewnie będzie się bał chodzić na nocki zostawiając Cię z tym " niebieskim przystojniakiem " ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja to bym nawet recenzją nie pogardziła :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie, nie czuję się zgorszona :P Ja też dostałam taki prezent na wieczorze panieńskim, chociaż nie tak wypasiony jak Twój :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha, to ten przyjaciel, o którym pisałaś :-D hehe, jak ja żałuję, że nie mogłam być na Twoim panieńskim :-(
    Masz dziarkę na stopie? Ja nie wiedziałam!!!!!
    Piękne buty, niech się sprawują na weselu :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano mam, mam już ze 4 latka taką malutką :) właśnie muszę się obkupić w jakieś plastry przeciw odciskom i inne takie.
      Te bukiciki były całkiem gładkie, mamunia mi tak przyozdobiła :)

      Usuń
    2. Mamunia ma talent :-))!!

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. cytując Kasię jak wręczała prezent : "miał być czarny,ale niestety nie mieli :D "

      Usuń
  12. Życzę Ci, aby nigdy się nie przydał :) jejku jejku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nowy kolega to chyba policjant, skoro cały niebieski :D (za mundurem panny sznurem hihi)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahahaha! Trafne spostrzeżenie! ;D Czerwony mógłby być strażakiem, a biały lekarzem haha ;D

      Usuń
  14. Nie :) fajny prezent dostałas :D często wibratoey się dostaje na wieczorze Panieńskim :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nono kolega zawsze się przyda :) hihi
    No to teraz poleci z górki kochana i będzie twój - wasz dzień :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. gdzie tam zgorszona :P
    zaciekawiona ! w końcu coś innego na blogach, chociaż tego się nie spodziewałam.
    może to i lepiej,żę czarnego nie mieli, skoro lubisz niebieski :P
    no to co - miłej zabawy :P

    OdpowiedzUsuń
  17. hehehe, fajnego nowego przyjaciela masz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kurcze kiedyś nie robiło się wieczorów panieńskich ...a szkoda :P

    trzymam kciuki i oby buciki troszkę się rozbiły bo nie ma nic bardziej wkurzającego jak pijące buty na ślubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. hahah:D świetny prezent!:D byle się nie zmarnował :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Hahaha padłam! ;D Koleżanki mają fantazję! ; )

    Widzę, ze coraz częściej odchodzi się od kupna białych butów, na poczet innych kolorów ; )

    OdpowiedzUsuń
  21. wibrator kazda kobieta powinna miec swój, pamietaj ;) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  22. A już myślałam, że będzie recenzja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kto wie, kto wie czy jednak się kiedyś nie pojawi :) jesteś kolejną która myślała,że będzie recenzja:D

      Usuń
  23. o jaki fajny,takiego to jeszcze nie widzialam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. W takim razie - "fantastycznej" zabawy :p

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy wpis :D
    Śliczne buciki :) A sukienka do ślubu też w jakimś niekonwencjonalnym kolorze? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Buciki w pięknym kolorze ;)
    I prezencik także świetny ;)
    Nie czuje się zgorszona ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Wcale nie :P Wypasiony ten Twój niebieski kolega :)

    OdpowiedzUsuń
  28. zgorszona na pewno nie, raczej roześmiana na wieczór ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne buciki:) prezent najważniejsze by Tobie sprawił przyjemność:)

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  30. hehe fajny prezent :) ja tam się zgorszona nie czuję :P a niebieski to mój ulubiony kolor :)
    Butki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ☺
♥ dajecie mi siłę by pisać dla Was dalej

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń

KATALOG BLOGROLLE - LISTA BLOGÓW KOSMETYCZNYCH I MODOWYCH