sobota, 31 grudnia 2011

Marionnaud Kraków mini zakupy

Dowiedziałam się dzisiaj (!! czemu tak późno!!) o wyprzedaży w krakowskim Marionnaud na ul.Szpitalnej. Przy zakupach kolorówki powyżej 7 i włacznie produktów na wszystkie była obniżka 70% !!!
Jak tylko się dowiedziałam zadzwoniłam do kumpeli i umówiłysmy się na szpitalnej bałam się ,że nie wybiore sama 7 kosmetyków lub nie bede miała tyle kasy lub co gorsza- MIAŁAM miec odwyk kosmetyczny.. no cóż nie wyszło :D

Nie kupiłam za wiele - bo odwyk:D było kilka rzeczy którymi jeszcze byłam zainteresowana ale bez przesady mam TONĘ kosmetyków, postanowiłam jakiś czas temu nic nie kupować :)

Więc moje dzisiejsze zakupy to:

-Podkład Clinique Perfectly Real Make-up odcien 14 Shade (N) 2szt - kupiłam na zapas były tylko 3szt ostatnie i to akurat mój kolor! ja kupiłam 2 a kolezanka 1 :)
cena reg.130zł a ja zapłaciłam po 39zł za 1 szt :)

-Kredka do powiek Lancome z wiosennej kolekcji 2011 Ultra-Lavende Crayon Khol odcien ultra-lavende z 91zł zapłaciłam 27.30zł

-Piękny cień do powiek   Ombre Magnetique Lancome również z kolekcji Ultra-Lavende piękny połyskujacy fiolet ze 125zł na 37,50 :)

-Tusz do rzęs L'oreal Lash Architect 4D z 50zł na 15zł :)

Więc wydałam 157,8  ale po cenach regularnych wydałabym 526zł -> więc mój odwyk troszkę ucierpiał ale jak widać mógł więcej.
Czaiłam się na piątki Diora były za 234zł - 70% czyli wychodziły ok.70zł wiec taniutko ale postanowiłam ograniczyć i zminimalizować ilość moich cieni- Lancome musiałam kupić za ten cudny fiolet :)


Jeszcze jutro jest ta promocja -70% od 10-14 ale chyba już się nie wybiore- NAPEWNO nie przecież już nie mogę wydawać kasy....:( pozatym mam umówione 2 babeczki jutro na makijaż sylwestrowy, no i sama muszę się przygotować więc pewnie czasu nie bedzie.
Jestem mega zadowolona z zakupów ahh jakbym wiedziała wcześniej - ta akcja jest od wtorku dziś już były troche pustki w sumie - to pewnie więcej bym kupiła :)

czwartek, 29 grudnia 2011

wax Henna Treatment odżywczy wosk do włosów i skóry głowy

Tyyyle dobrego słyszłam o tej odżywce/masce ,że w końcu sama się skusiłam i ją zamówiłam-allegro:)
właśnie wczoraj przyszła i dziś testuje - od 3h godzin mam ją na głowie w czepku a na czepku ręcznik-zmyję przed pójściem spać. strasznie mi włosy wypadaja mam nadzieje że WAX pomoże ;)


Opinie o produkcie wyczytane na aukcji:
"Henna Treatment Wax
to odżywczy wosk w postaci maseczki przeznaczony do intensywnej
kuracji kosmetycznej włosów i skóry głowy.
 
Jego specjalna receptura, oparta na ekstrakcie z Henny (Lawsonia), pozwala na głęboka penetrację włosa i cebulki włosowej, dzięki czemu odżywcze 
składniki docierają do miejsc, gdzie są najlepiej wykorzystywane. 
W rezultacie włosy odzyskują połysk i sprężystość.
W skład odżywki wchodzą najwyższej jakości naturalne składniki:
- organiczne woski
- ekstrakt liści lawsonia
- kwasy organiczne
- białka roślinne
- oczyszczone białko henny nie barwiące włosów
- zdemineralizowana woda

Regeneruje włosy i skórę głowy. Pobudza porost włosów. Dzięki odpowiedniej kompozycji i technologii produkcji, WAX to niepowtarzalna luksusowa maska do głębokiej penetracji włosów.

Nie zmienia koloru włosów."


Kupiłam za niewiele ale mam nadzieje że poskutkuje ;)


wtorek, 27 grudnia 2011

Preeezent :)

Jakże się z dziwiłam , jak znalazłam pod choinką wymarzone perfumy - tylko jedna osoba wiedziała mniejwięcej które mi się podobają - mój ukochany Tż * . Ale nie liczyłam na nie bo wiadomo w grudniu ciężko z kasą a pozatym tż pracuje po 12h dziennie od poniedziałku do niedzieli więc niby kiedy miał je kupić i gdzie?
A jednak dał rade :)

* dla nie wtajemniczonych TŻ to towarzysz życia czyli chłopak,narzeczony bądź mąż ;)

Lakier MAC GET NOTICED!

Jak już wspomniałam dostałam przemiły prezent na święta- wygrałam zestaw kosmetyków MAC z limitowanej kolekcji GLITZ&ICE

nie wszystkie kosmetyki pasują do mnie kolorystycznie wiec pewnie je wymienie/sprzedam

ale napewno jestem Mega zadowolona z lakieru do paznokci
Get Noticed! jest to fajny kolor soczystej czerwieni. Jesli chodzi o trwalość jak dla mnie rewelacja,uwielbiam lakiery do paznokci ale zwykle utrzymuja sie na moich pazurkach 1 max 2 dni a ten podbił rekord- od piatku rano do wtorku rano czyli 4 dni bez odprysków.
Szybko schnie, nie zostawia smug i wystarczy jedna warstwa. Do tego bierze udział w akcji Back 2 Mac :)
Jedyny dość istotny jak dla mnie minus - nie stać mnie raczej na kupowanie lakieru za 65zl :(


piątek, 23 grudnia 2011

miła świąteczna niespodzianka :)

Dostałam dziś bonusa :) przyszedł pan listonosz i przyniósł mi 2 PACZKI :)
jedną na którą czekałam z telefonem z wymiany a druga UWAGA ! Z kosmetykami MAC :)
I tak niewiem czy brałam udział w jakimś konkursie czy rozdaniu o którym zapomniałam czy jakiś mikołaj sobie o mnie przypomniał Niewiem
ale prezent i mega zaskocznie jest :)
Paczuszka kryła w sobie 5 świetnych kosmetyków z limitowanej kolekcji MAC zima 2011/2012
-Szminke w odcieniu ELOQUENT AIR
-Błyyszczyk w kolorze SHE-ZAM
-kredkę do czków kolor PRACTICE MAKES PERFECT 
-Cienie SNOW SEASON
-Lakier do paznokci GET NOTICEDI


Niewiem od kogo, niewiem z jakiej okazji ale serdeczne DZIĘKI !!
-Recenzje po świętach






Już wieeem z kąd je mam :D
wygrałam w konkursie :)



środa, 21 grudnia 2011

Eveline nail therapy professional 8 w 1

Zachęcona pozytywnymi opiniami o  odżywce Eveline do paznokci 8 w 1 ;)
zakupiłam ją dwa dni temu.

Opis producenta:
"Rewolucyjna i unikalna formuła z aktywnym kompleksem Strong Nail wnika w strukturę płytki, dzięki czemu skutecznie ją regeneruje i odbudowuje. Uszczelnia, maksymalnie utwardza oraz pobudza wzrost płytki paznokciowej. Uelastycznia ją, zwiększając odporność na uszkodzenia mechaniczne. Zabezpiecza przed pękaniem, łamaniem i rozdwajaniem. Sprawia, że zniszczone, matowe paznokcie odzyskują gładką powierzchnię i lśniący połysk. Już po 10 dniach kuracji znikną wszelkie problemy, a Ty będziesz się cieszyć pięknymi i zadbanymi paznokciami. "


Moje paznokcie są masakryczne łamią się, rozdwajają, strasznie wolno rosną . Chyba liczę na cud ale zobaczymy. Dopisze do recenzji efekty za jakieś 2 tygodnie ;)


Co do dostępności nie było jej ani a naturze, ani w 3ech rossmanach w okolicy była za to w "osiedlowym" kosmetycznym dokładnie za 9.49 więc nie majątek.Spróbujemy ;)



środa, 7 grudnia 2011

Zakupy od poczatku grudnia

Nrazie w tym pieknym niby zimowym ale bez sniegowym miesiącu zdązyłam zakupić bardzo niewiele
w naturze standardowo lakiery do paznokci
3 z essence czarny , pękajacy granat i peknajacy srebrny oraz czerwony z my secret. Pękajacego granatu coś niemoge zlokalizować żeby go obfocić :(


kupiłam też sobie perfumki Armani diamonds na allegro - oczywiscie oryginalne polowałam na dobrą okazje jakiś czas i się udało :) w końcu


Oraz w biedronce koplecik maszynek do golenia i na spróbowanie żel do mycia twarzy z peelingiem
chciałam spróbować maseł i peelingów do ciała z biedronki ale u mnie niema :(

Kolejne ciekawe rozdania

Rozdanie u redhead widze kilka cudownych rzeczy z wampirzej kolekcji na która sie nie załapałam może na rozdaniu się uda ;)

piątek, 25 listopada 2011

ZAKUPY:)

Moje skromne dzisiejsze zakupy a naturze na poprawienie humoru bo zimno


Najpierw przedstawię moją miłość - lakiery do paznokci-ich nigdy dość ;)
Kupiłam 3 lakiery essence
jeden ma śliczny chabrowy kolor kojarzy mi się z atramentem chociaż jest ciut jasniejszy jest to  multi diamension
odcien Cool and the gang

kolejny to multi diamension odcien Must have ciemny grafit błyszczacy
i nastepny Colour & go podobny do w/w ale bardziej wpadajacy w niebieski







No i Eveline extra soft bio oliwkowy luksuowy krem nawilżający
-wspaniała , maślana konsystencja - super się wchłania i fajnie niawilża a no i cena
puki co w naturze jest na promocji ok 5.5 wiec jak za darmo :)

środa, 23 listopada 2011

uuhu i znów rozdanie !

ROZDANIE U From Woman to Women

Rozdanie Niecierpka!

Rozdanie Niecierpka !

Rozdanie u CATGIRL

Rozdanie u CATGIRL

Kolejne fantastyczne rozdanie u ArtLook4u

Super rozdanie ArtLook4U

Fajne rozdanie u ENSEPEUNSE

Rozdanie u  ensepeunse

rozdania listopadowe w których biorę udział ;)

Rozdanie u Roksi do 2.12



Rozdanie u Runbehindme do 15.12











Rozdanie u ORLICY TUTAJ do 30.11



Rozdanie LAJFSTYLE TUTAJ do 30.11


Rozdanie u kosmetyki-essal tutaj 30.11

Rozdanie u pure-morning tutaj  do 9.12

Rozdanie u Obsession Klik do 5.12

Rozdanie u Viollet-na-obcasach Klik! do 30.11

Rozdanie u SIOUXIE klik do 4.12

Rozdanie u Lakier po raz enty ... klik do 30.11


Rozdanie u panny-Maj KLIK

Rozdanie u MAKEUPMANIAK klik do 19.12
Chyba nie musze pisać że marzyyy mi sie paletka SLEEK PPQ zakochałam się jak tylko ją zobaczyłam ajć!!

rozdanie EL-BURDA

Nie bardzo sie jeszcze łapie o co chodzi z tymi rozdaniami ale się zgłosiłam do blogów które obserwuje

tj.Rozdanie el-burda Nagrody-niespodzianki czyli to co kobiety lubią najbardziej
http://el-burda.blogspot.com/2011/11/rozdanie.html

Sleek MONACO i CURACAO

Na kolejny rzut idą 2 najnowsze nabytki MONACO i CURACAO
te paletki chyba puki co najbardziej przypadły mi do gustu
CURACAO za rozbierzność i mega intensywne kolory a MONACO ... bo śliczne kolory ;)

Co do makijazy sie ejszcze nie wypowiem bo dopiero dzis mi przylecialy obie paletki ale jak je tak ogladam to są świetne.
Zamieszcze tylko fotki a do recenzji wróce.
W CURACAO na pierwszy rzut oka widze mega intensywny błyszczacy pomarańcz ,śliczna matową czerwień, mega żółto-żółty i śliczny ciemnawy perłowy zielony - fajne pawie oczko można by wykombinować:D
Do tego śliczna perłowa wojskowa zieleń, perłowa fuksja,matowy  ciemny fiolet - uwielbiam fiolety,i matowy turkus -  TO SĄ KOLORY które napewno bede używała :)

MONACO
z tąd na 100% mi się przyda matowa ciemna jagoda, perłowa lila, matowa fuksja, perłowa jasna zielen, i perłowy turkus co do reszty się zobaczy.

a teraz fotki Curacao,Monaco i moich początków kolekcji paletek sleek ;)

CURACAO


MONACO




MINI KOLEKCJA

SLEEK chaos

SLEEK CHAOS

Bardzo fajna paletka,przewaga matowych cieni
tu juz nie podam nazw cieni ale od lewej od góry:

Matowy dość ciemny róż ciekawy ,matowy słoneczny żółty,trzeci kolor jak dla mnie troszke" sraczkowaty" , kolejny to matowy brudny pomarancz, nastepnie
ciepłe ciemne kakao,i fajna czarna czerń
u dołu
matowa biel,ciemny matowy burak:D, i ciekawa matowa zielen ,matowa wojskowa zielen,matowy chabrowy i śliczny matowy turkus.

Generalnie ta paletka ma dość intensywne matowe kolory.Fajna.ale dalej szukam idealnej paletki ;)


Moja pierwsza recenzja - sleek paletki

Długi czas zastanawiałam się czy załozyć bloga ale w koncu się zdecydowałam.

Uwielbiam kosmetyki co chwile kupuję coś nowego, czegoś sie pozbywam czymś się zachwycam
i coś nu się mega nie podoba.Więc czemu mam o tym nie pisać?To mój pierwszy blog i musze sie nauczyc go obsługiwać:D
 wiec moze to troche potrwać....

No i mnie dopadł szał paletek sleek

Najpierw z wymiany internetowej dołapałam Oh so special
Fajne kolorki wymiennie troche matów i kilka pereł. Na bazie trzymaja sie spokojnie cały dzień , bardzo dobra pigmentacja zaraziła mnie sleekowym choróbskiem i teraz chciałabym mieć wszystkie :)

Faktycznie maty gorzej mi się rozcierają i łączą niż perły ale jest to do ogarnięcia. Fajnie by bylo jakby byly magnetyczne a nie przyklejane zeby mozna bylo potworzyc sobie z nich swoje podreczne paletki bo jest rozbierznosc kolorow w tych kupionych a tak bym zrobila kilka paletek w podobnych tonacjach.
Ale za tą cene i tak jest nieźle.


Kolorki to od lewej od góry: BLOW, ORGANZA, RIBBON, GIFT BASKEYT, GLITZ, CELEBRATE,
PAMPER, GATEAU, THE MAIL, BOXED, WRAPPED WP, NOIR

Moje odczucia w stosunku do kolorków:
BOW- ładny matowy odcień kremu, używam go jako cien bazowy
ORGANZA- błyszczący łosoś
RIBBON-matowy róż "majtkowy" najmniej mi się podoba z całej paletki ja generalnie nie przepadam
za różami jeśli już to bardzo intensywne wręcz fuksjowe
GIFT BASKET-fajny błyszczący brąz
GLITZ-świetne opalizujące ciemne srebro - grafit
CELEBRATE-chyba najładniejszy jak dla mnie z tej paletki kolor bardzo ciemny śliwkowy?burgundowy?
mieniący się fajny do smoky eyes
PAMPER- jasny matowy róż
GATEAU-kolejny ładny ale raczej ciepły kolorek róż-lila opalizująca na złoto
THE MAIL-matowa kawa z mlekiem
BOXED-ładna matowa czekolada mleczna
WRAPPED UP-ciemna matowa śliwka bardzo ładna
no i NOIR śliczna matowa intensywna czerń - fajna jako eyeliner

Poniżej fotka OSS. Za chwile zrecenzuje kolejne paletki


Łączna liczba wyświetleń

KATALOG BLOGROLLE - LISTA BLOGÓW KOSMETYCZNYCH I MODOWYCH