środa, 21 czerwca 2017

Jesteśmy piękne ! Czyli nowa kampania marki Dove

Marka DOVE jest jedną z moich ulubionych firm drogeryjnych. Pomijając działania produktów tej marki, bardzo ją cenię za akcje jakie kilka razy w roku przeprowadzają. 
Obecna akcja ma na celu pomoc kobietom w samoakceptacji.
Pokazanie im , że są piękne.
Ma zachęcić nas , kobiety do zaakceptowania siebie takimi jakimi jesteśmy.
Bo piękna kobieta to taka, która akceptuje swoje zalety i wady. 






















Marka Dove od 13 lat organizuje kampanie zwracające uwagę na to, w jaki sposób kobiety dokonują samooceny oraz definiują swoje piękno w odniesieniu do modnych aktualnie kanonów urody.
Pierwsza taka kampania wywołała burzę , gdyż zamiast wszechobecnych idealnych modelek wzięły w niej udział normalne kobiety. Wysokie, niskie, chude i te o pełniejszych kształtach. Po prostu prawdziwe i naturalne kobiety, jakich pełno w okół nas.
Takie jak my.




















Marka Dove w tym roku postanowiła zaprezentować nowe spojrzenie na świat i sytuację kobiet.
Zdecydowała się zbadać co tak na prawdę wpływa na postrzeganie przez nas piękna, co wpływa na nasze wyobrażenie i ogólnie jak wygląda podział na to co społecznie jest akceptowane a co odbiega od normy.


Pierwszy raz Dove podjęło się tak obszernego badania, mającego na celu zbadać zagadnienie nie tylko kobiecego piękna ale również pewności siebie.
Badanie Dove Global Beauty & Confidence Report, w którym wzięło udział ponad 10 tysięcy kobiet, dziewczynki w wielku 10-17 lat i kobiety od 18 do 64 roku życia.


"Wyniki Dove Global Beauty & Confidence Report pokazują, że kobiety, bez względu na wiek i kraj pochodzenia, w coraz mniejszym stopniu postrzegają siebie jako osoby atrakcyjne, co niekorzystnie przekłada się na ich pewność siebie w różnych sytuacjach życiowych. Współczesne kobiety i dziewczęta odczuwają też coraz większą, płynąca z mediów i reklamy, presję dotycząca idealnego wyglądu, której trudno sprostać. Stąd konieczność stworzenia nowej definicji piękna, dzięki której każda z nas czułaby się atrakcyjna, taka jaka jest naprawdę."

Według badań, to głównie rola mediów i reklamy ma wpływ na kształtowanie kanonów piękna.
Badane kobiety przyznały, że czują presję by sprostać nierealnym niemal kanonom płynącym z mediów.
Kobiety chciałyby zmiany powszechnie lansowanych kanonów piękna, bardziej wiarygodnej prezentacji kobiecego ciała.


Wciąż staramy się dążyć do ideałów, do ideałów , które nie koniecznie są idealne według nas ale które lansowane są w mediach.
Wydaje nam się , że piękno to rozmiar 36 , długie nogi i pełny biust a jeśli tak nie wyglądamy to tracimy pewność siebie i tak w kółko.

Trzeba polubić siebie, sprawiać sobie małe przyjemności.
Domowe spa, perfekcyjny makijaż czy fajna fryzura to sprawia mi dużą przyjemność i dodaje pewności siebie. Sprawia, że czuję się lepiej, piękniej.

8 na 10 kobiet przyznaje , że każda kobieta ma w sobie coś pięknego.


A Ty? Czujesz się piękna?


8 komentarzy:

  1. No właśnie różnie z tym pięknem u mnie :D paradoksalnie im starsza tym czuję się może nie piękniejsza,ale akceptuję bardziej siebie :) wmawiam sobie że kobiety są jak wino :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cenię Dove za ich kampanię, to prawda wszystkie jesteśmy różne i trzeba to akceptować, lubić w sobie inność, a nie dązyć do bycia modelkowym przykładem, jak nakazują dzisiejsze trendy.

    OdpowiedzUsuń
  3. też biorę udział w tej kampanii, z wiekiem czuję się ze sobą co raz lepiej

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ta kampania :) każda kobieta jest piękna i wyjątkowa na swój sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kampanie mają spoko, ale fanką kosmetyków Dove- za wyj. szamponów i odżywek nie jestem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kampania jest ok , produkty zwłaszcza żel pod prysznic bardzo lubię :) dobrze się sprawuje w uzdatnionej wodzie prysznicowej z filtra fitaqua.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię kosmetyki DOVE oraz akcje,które organizują :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ☺
♥ dajecie mi siłę by pisać dla Was dalej

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń